טיפות אף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 31 להריוני וביומיים שלושה האחרונים השתמשתי בטיפות אף מסוג אוטריווין למבוגרים. רק לאחר השימוש בטיפות האף (כשלוש פעמים בכל יום), גיליתי כשקניתי חפיסה חדשה כי חל איסור על שימוש בטיפות אף בשליש ראשון ואחרון בהריון. אני ממש ממש מודאגת, אני חייבת לציין שאני מרגישה תנועות עובר כרגיל. האם יש צורך לפנות לבדיקה? איזו השלכה עלולה להיות בעקבות שימוש שכזה? והאם יש טיפות אף אחרות המומלצות לנשים בהריון, כיוון שממש קשה לי לנשום? תודה!
אסור אוטריוין בהריון, כי הוא מרחיב את כלי הדם! מכיוון שכבר השתמשת ולא הרבה הפסיקי את השימוש מיד!! דרך אגב תופעת גודש באף היא תופעת לוואי של הריון גם כן. מה שכן מותר לך להשתמש הן טיפות על בסיס של מי מלח בלבד!
המלצה טובה