תינוקת שנולדה ללא בלוטת תריס
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב ד"ר גדעוני, לחברתי נולדה לפני שלושה שבועות תינוקת מתוקה, היא נולדה ללא בלוטת תריס, רציתי לשאול, 1. איך הרופאים לא גילו את התופעה לפני הולדת התינוקות (עם כל הבדיקות שישי בימינו)? 2. מה ההשפעות לטווח הארוך? 3. איפה אני יכולה למצוא חומר קריאה על התופעה? אשמח לתשובה מורחבת. רחלי
בלוטת תריס איננה נצפת בבדיקות טרום לידה ומאחר ולא בודקים את רמות ההורמונים העוברים לפני הלידה לא ניתן לאבחן העדר בלוטה עד ללידה. ההשפעה הינה קריטית ללא הורמוני הבלוטה יש סכנה לחיי התינוק. ניתן לחפש מידע נוסף תחת congenital hypothyroidisem