שיניים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
משום מה נמחקה שאלתי, שואלת שוב: כבר כמה חודשים שיש לי כאבי תופת בשן מלווים בכאב ראש פעם בצד ימין ופעם בצד שמאל. בבדיקת שיניים לא נתגלה כלום, חשד למשהו ויראלי, הרופא אמר שאין מה לעשות נגד זה. רופא המשפחה לעומת זאת המליץ לי על אנטיביוטיקה מסוג מוקסיפן למקרה שאכן יש דלקת והרופא שיניים לא גילה אותה. האם ייתכן וכאבי שיניים כל כך קשים נובעים משינויים בשיניים בשל ההריון ולא בשל דלקת או משהו אחר, והאם יש משהו לעשות או לקחת כדי לשכך את הכאב
הי אולי כדאי לך לנסות את פורום רפואת השיניים: http://doctors.co.il/forums/list.php?f=13
במידה ולא נמצא שום בעיה בשיניים, ושום דלקת בלסת, האם ייתכן שאת חורקת שיניים בשנתך??? זוהי תופעה נפוצה מאוד שמשום מה אנשים לא מדברים עליה- תשאלי את בעלך האם שם לך שאת חורקת שיניים בשנתך. תופעה זו גורמת לכך שכאשר קמים בבוקר יש כאב די חזק בצד הלסת, כאילו שקיבלת "בוקס" לפנים, וייתכן אפילו שמפרק הלסת זז ממקומו. ניתן לסדר זאת על ידי תרגילים מסויימים שעושים ולנסות להירגע לפני השינה. המצחיק הוא שאני סבלתי אותו הדבר, והלכתי לבית מחרקחת לשאול את הרוקח האם יש לו משהו עבור כאבים מסוג זה- הוא כמובן לא ידע על מה אני מדברת, אבל למזלי הרב עמדה בדיוק מאחורי בתור בחורה שסבלה מאותו הדבר בדיוק- היא הסבירה לי מה זה ואיך מטפלים ומאז.. טפו טפו אין כלום.