הריון ומאמץ פיזי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני עובדת בעבודה הדורשת ממני מאמץ פיזי- לסחוב, להרים, לגרור ועוד.. שתי שאלות: לא ידעתי עד כה שאני בהריון והמשכתי לעבוד, האם פגעתי באיזשהי דרך בעובר? האם כדאי להתנזר מעתה מעבודה זו? האם מתח ולחצים יכולים להשפיע על העובר? תודה מראש!!
עד כמה שידוע לי (לא מקצועי במיוחד) סחיבות ומאמצים פיזיים עלולים לסכן את המשך ההריון, כלומר לגרום להפלה. אם את עוד בהריון, הרי שלא ניגרם כל נזק, אך אולי כדאי לך לישקול המשך עבודה זו עד סוף ההריון...
כדאי להמנע ממאמץ פיזי מוגזם כמו להרים ולסחוב דברים כבדים. וכן, לחץ נפשי יכול להשפיע מאוד על ההריון.