תוצאת בדיקת דם - Rh לא שגרתי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני נמצאת בשבוע ה-11י של ההריון. זהו הריוני החמישי ולא זכורה לי התייחסות בהריונות קודמים לבעיה הקשורה לRh. יש לי סוג דם A וRh חיובי. מה שמוזר היא שכעת בפעם הראשונה חזרה אלי בדיקת דם שמצא שיש לי נוגדני Rh. כלומר Rh - Positive Indirect - חיובי בתוצאות נכתב הערה " נא לשלוח את האישה לבירור לבי"ח, קיים חשש לנוגדן בנסיוב" האם אפשר להסביר לי מה זה? ואם אני חייבת ללכת לבי"ח בדחיפות, או שזה יכול לחכות?
את צריכה ללכת לבירור בהקדם האפשרי. לא רק RH יוצר נוגדנים ,אלא, יש גורמים נוספים וכנראה נחשפת לאחד מהם
תודה על תשובתך, מה הכוונה בהקדם האפשרי? האם עלי ללכת לבית החולים או אפשר לחכות על יום ב' כאשר הרופא שלי יכול לראות אותי? שוב תודה על התשובה המהירה