אל עידית - בנוגע לד"ר צלאל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי עידית, המלצת לי לעשות שקיפות עורפית אצל ד"ר צלאל. האם במקרה קיבלת עבור הבדיקות אצלו החזרים מהקופת חולים? תודה גל
הי גל אני חברה במכבי, בה ניתן לקבל החזר על סקירה אחת בהריון (עד 50% או עד תקרה מסויימת, אני לא זוכרת בדיוק כמה.) העניין הוא שהנושא הזה חדש יחסית, לפחות קצת יותר חדש מן הבן שלי... בקיצור, ההסדר הזה נכנס לתוקף קצת אחרי שאני ילדתי, כך שאישית לא נהנתי ממנו, אבל בהריון הבא אין ספק שמכבי יזכו לקבל ממני חשבונית. בהצלחה.
הי גל. שכחתי לציין, שההחזר הוא כמובן מן הביטוח המשלים של מכבי ולא מן הקופה עצמה.