הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום המחזור החודשי שלי הוא כ 34 ימים אני מנסה להרות מזה כ 9 חודשים לאחר שעברתי גרדה ליפני שנה בגלל אי התפתחות עובר לאחרונה ליפני קבלת הוסת כ- 5 ימים יש לי טיפות של דם שבאות והולכות עד קבלת הוסת . החודש לאחר מעקב זקיקים גילתי ביום ה- 15 את הביוץ היום הוא ה26 למחזור והיה לי אתמול דימום ממש קל , אני עדיין לא אמורה לקבל וסת ואני מרגישה טוב באופן כללי מה דעתך ? האם זה לא מוקדם מידי לבצע בדיקת הריון? או אולי זה שוב תסמונת קדם וסתית? האם זה נורמלי? אודה לתשובה המודאגת
בנוגע ל"נורמלי" אז טווח ה"נורמליות" הוא הרבה יותר רחב ממה ששיערנו לפני שהתחלנו לברר על ענייני הריון, לא?... ולפי הספר דימום קל בתחילת הריון נחשב לנורמלי. המחזור שלך אמור להופיע (אם יופיע) עוד 8 ימים בערך ובמקומך הייתי מחכה כמה שיותר לפני הבדיקה. נראה לי שקצת מוקדם מדי... חבל שתהיי במתח/תתאכזבי וכו' לפני המועד. עוד כמה ימים... ותנסי להיות רגועה בינתיים! בהצלחה!!!
בדיקת הריון רצוי לבצע לאחר איחור בהופעת הווסת.