כיצד מצב הנפשי של האם משפיע על העובר?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אם הייתי בדכאון קשה במהלך החודשים 6-7 האם יש לכך השפעה על העובר?
היי מיטל, לפי מה שקראתי מצבי הרוח שלנו משחררים חומרים כימיים לדמנו שעוברים לעובר ומשפיעים גם עליו לכן, נראה לי שזה אכן משפיע, מה התוצאות המאוחרות של זה? אין לי מושג. על זה עדיף שיענה הרופא. בכל מקרה תשתדלי תמיד להיות שמחה, גם בשבילך ולא רק בשביל העובר. רחלי
לדכאון עצמו אין השפעה על העובר אלא עם נטלת חומרים או שנפגעה התזונה. פני לרופא המטפל.