איחור במחזור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי איחור במחזור ביומיים עשיתי בדיקת הריון (בדיקת דם) והתוצאה יצאה שלילית, האם התוצאה היא וודאית.
בדיקת דם היא הבדיקה הוודאית ביותר שיש... האם ערכה לבדיקת הריון הראתה לך אחרת?
קשה לדעת. לא ציינת אם המחזור שלך סדיר בד"כ, לא ציינת אם נטלת גלולות עד לאחרונה והפסקת עד לפני חודשיים-שלושה (דבר שעשוי לגרום לדחיית הביוץ בחודשים הראשונים, ומכאן גם לדחיית המחזור), לא ציינת אם היו אצלך דברים יוצאי דופן במהלך החודש - נסיעה או טיסה ארוכה, מחלה, נטילת תרופות כלשהן. כל אלה עשויים להשפיע על מועד הביוץ, וכתוצאה מכך גם על מועד המחזור או על מועד הגילוי של הריון. בהצלחה!
בדר"כ תשובת בדיקת דם הינה חד משמעית גם באיחור של יומיים. במידה והמחזור ממשיך להתעכב חזרי על הבדיקה כעבור שבוע