שבוע שישי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב!! חברתי בשבוע ה-6+4 ימים,הערב ביקרנו אצל גינקולוג לבדיקת ביקור ראשון ברבעון ,והתבשר לנו כי לעובר אין דופק . שאלתי היא האם זה עדיין מוקדם לראות את הדופק,והאם זה נורמלי בשלב הזה של ההריון בברכה ניר
דופק לעובר יכול להיות גם בשבוע 7-8
גם אני בשבוע השישי ואתמול ביקרתי אצל הרופאה וראו רק שק הריון . הרופאה בכלל לא היתרגשה ואמרה לי לחזור על האולטרסאונד בעוד 10 ימים לפניי הבדיקה היא הכינה אותי לכך שבכלל יכול להיות שלא ניראה כלום כיוון שיש מיקרים שהביוץ מאוחר והעובר קטן מגיל ההריון. את וחברתך יכולות להיות רגועות.... אם אני (ההיסטרית מטבעי..) רגועה.
עוד אישור קטן. דופק אמור להיות בשבוע 7-8 גם אם לא היה איחרו בביוץ. אין טעם לחפש לפני. שק הריון (ולרוב גם עובר, אבל לא תמיד) אמורים להיראות בשבוע 6. לא לדאוג!!!
בשבוע 6 ניתן לא לראות דופק. יש לחזור על הבדיקה כעבור 7-10 ימים