הריון ללא מחזור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תודה ד"ר על תשובתך מאתמול בעניין שחלות פוליציסטיות. יש משהו שעדיין לא ברור לי לגמריי, ברשותך. איך ניתן להרות בזמן ההנקה באם אין מחזור? הרי צריך ביוץ כדי להרות, ןאם אין מחזור - אז איך זה מסתדר? שוב, תודה. שירי
אל תשכחי שהביוץ הראשון מגיע שבועיים לפני המחזור הראשון. וההנקה רק דוחה את המחזור ואת הביוץ, ואינה מבטלת אותם לחלוטין, בעיקר אם ההנקות מתחילות להתרווח (כשהילד גדל). כלומר, ייתכן ותבייצי, ותהרי מייד בביוץ הראשון.
תודה נטלי