מעקב רפואי בתחילת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
באיזה שבוע כדאי להגיע לראשונה לבדיקה ע"י רופא, ומה קורה בפגישה זו ? האם מייד ניתנת הפנייה לאולטרא-סאונד (במקרה ואין בעיות מיוחדות), או שמחכים לשבוע 8 בו ניתן בד"כ לזהות גם דופק עובר ?
כדאי להגיע לרופא איך שמגלים שאת בהריון. בפגישה זו הרופא פותח כרטיס מעקב הריון, מפנה אותך לעשות בדיקות דם כדי לבדוק שהכל בסדר ולראות אם אין דלקת בדרכי השתן וכו"ו, הוא ייתן לך הפניה לאולטרא סאונד שאותו כדאי שתעשי בסביבות שבוע 8 , וכן מרשם לכדורי פרהנטל, שהם ויטמינים שאותם מומלץ לקחת במשך כל ההריון, וזשה הכל. לאחר מכן תחזרי לרופא עם תוצאות הבדיקות שלך. לאחר מכן, בקרי את הרופא פעם בחודש למעקב ואין צורך ביותר מזה אם הכל בסדר. ואם את בוחרת לך למעקב ההריון רופא שיש לו אולטראסאונד , תוכלי גם לראות בכל ביקור את עוברך...
מומלץ לפנות לרופא לפני כניסה להריון כדי לבצע בדיקות הכנה להריון (פרטים ניתנו בפורום זה). ביקור ראשון בהריון מומלץ לבצע בשבועות 7-9 שאז צריך לראות כבר עובר עם דופק ויש מספיק זמן לקבל הנחיות על הבדיקות האפשריות