שיליה מחולקת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אני בשבוע 25 להריון ראשון. לפני כשבוע במהלך הסקירה המאוחרת, הרופא אמר לי שיש לי שיליה מחולקת לשניים - חלק קדמי ואחורי. הוא טען שאין כל בעיה פונקציונלית, רק שחשוב בעת הלידה לדעת שצריכים לצאת שני חלקים ולא רק שיליה אחת. השאלה שלי היא לגבי צורת החיבור של שני החלקים. האם הם מחוברים זה לזה ואז עם חבל הטבור לעובר, או שכל חלק בעל חבל משלו, ולעובר יש שני חיבורים?!? אודה לתשובה מהירה.
אינני יודע על מה מדובר, חסרים פרטים עקרוניים. פני לרופא המטפל להסבר נוסף