שחיה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם מותר לשחות, להשתכשך במים במהלך ההריון? אני יוצאת לירח דבש לכמה ימים ובדרך כלל מאוד אוהבת לשחות, אבל בגלל ההריון אני קצת חוששת. האם שחיה יכולה באופן כלשהו להזיק לעובר מאחר והדבר מפעיל את שרירי הבטן?
בטח שמותר. שחייה היא אחד מסוגי ההתעמלות הכי מומלצים להריון!
אין שום בעיה בשחיה בהריון, להיפך, זו הפעילות המומלצת ביותר בהריון, מכיוון שהמים מקלים על בפעילות גופנית בגלל שהם מבטלים במקצת את כל המשיכה והגוף במים "קל" יותר אפשר ומומלץ לשחות אפילו בחודש תשיעי
לא רק שניתן לשחות קיימת גם גישה של "לידה במיים"