אנטיביוטיקה בהריון לרופא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, ברצוני להתיעץ בנושא אנטיביוטיקה בהריון . אני בשבוע 30 להריון ובבדיקה חוזרת של תרבית שתן לאחר נטילת אנטיביוטיקה מסוג ז'ינט 5 ימים 2 ביום התברר כי הטיפול לא השפיע כלל והתוצאה נשארה אותה תוצאוה להלן התוצאה - סוג חידק KLEBSIELLA PNEUMONIAE גדול מ - 100,000 לאחר שיחה עם הרופא המטפל ובהמלצתו לקחת עוד שבוע אנטיביוטיקה מסוג מוקסיפן 3 פעמים ביום. אבקש לקבל חוות דעת ממך האם יש איזה סיכוןכל שהו לעובר בנטילה מרובה של אנטיביוטיקה וכן האם זה נכון שלאחר טיפול אנטיביוטי כאשר הילד נולד הוא מקבל טיפול נגד האנטיביוטיקה שאני לקחתי. אודה לך על תשובה מפורטת .
1)איין סכנה בנטילת אנטיביוטיקה בהריון כאשר יש סיבה והתרופה מותרת בהריון 2)לאחר הלידה העובר לא מקבל אנטיביוטיקה אלא אם יש רושם לזיהום שעבר/ יכול לעבור גם אליו, ובדר"כ מדובר רק על תהליך זיהומי סביב הלידה ולא על זיהום במהלך ההריון.