פרלודל והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
במידה ונכנסתי להריון, האם יש סיכון לכך שאני ממשיכה לקחת פרלודל להורדת הפרולקטין(חצי כדור ליום)? אפשר לבדוק בבדיקה ביתית 10 ימים אחרי הביוץ או עדיף לחכות עוד קצת? שאלה אחרונה וחביבה לראשונה החזה שלי רגיש מעט, אך איני מרגישה גודש, האם אחראי לכך הפרלודל (כלומר- האם הורמון החלב לא מיצר גם אם אני בהריון בגלל הפרלודל)? תודה רבה טלי
ניתן להרות עם פרלודל. עדיף לחכות עם הבדיקות עד לאיחור בווסת. למרות הפרלודל במידה ואת תהרי יהיה יצור פרולקטין .
אני לא יודעת אני לא רופאה אני נכנסתי לפורום רופאים כדי לקבל קצת תשובות לעבודה שלי בנושא רפואה והלכה וזה די חשוב זה הציון שלי . . . אושר. נ.ב. בהצלחה עם מישהוא אחר אה ודרך אגב את יכולה להחזיר לי תשובה (אם זה לא טרחה )להגיד לי איך אפשר להתיעץ פה עם רופא שיסביר לי כי הלכתי פה קצת לאיבוד.