כאבי הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 29 והיום קמתי בבוקר עם כאבי בבטן התחתונה רק שאני הולכת ובגלל הכאב אני בקושי הולכת, כאני יושבת אין לי שום כאב אשמח לקבל תשובה בהקדם תודה
אם הכאבים מופיעים רק כאשר את בתנועה, יתכן שנמתחה לך רצועת שריר. דבר דומה קרה לי וגם לאחותי. אבל כמובן שכדאי לדווח לרופא/ה המטפל/ת.
אפרת תודה יש לי טור ביום ראשון ואם זה מתיחת שריר ואני מקוה שכן אז מה אני אמורה לעשות תודה
מלבד מנוחה ובדיקת רופא בהקדם איין הרבה מה לעשות בשלב זה. נסי אמבטיות ישיבה, זה עשוי להרגיע את השרירים (ובעיקר אותך)