ביוץ- עיקוב במחזור- ועוד שאלות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, ברצוני לדעת האם כשיש איחור במחזור של מס' ימים (שנובע מלחץ- ניסיונות כניסה להריון) הביוץ מתעקב גם ולא מופיע בזמן הרגיל (כ- 14 יום לפני קבלת המחזור הסדיר)? שאלה נוספת כמה זמן לפני הביוץ ההפרשות הואגינליות מתרבות? ואחרונה: לפי מה יודעים את אורך הביוץ? (כמה זמן הוא נימשך? ומאיזה רגע הוא מתחיל?)
הביוץ עצמו הוא תהליך של בקיעת הבייצית מתוך הזקיק בתהליך הנמשך מס' דקות עד שעות. יממה לפני הביוץ יש עליה בערכי אסטרוגן המלווה בהפרשות סמיכות יותר. מידע נוסף על איתור מועד הביוץ קיים בפורום בשאלות רבות.