דימום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי לכולם ! אז ככה , מספר דברים : הפסקתי גלולות לפני כ - 4 חודשים , המחזור שלי לא סדיר 27,24,20,31 , אני לא משתמשת בשום אמצעי מניעה , אני מנסה להכנס להריון ממתי יש למדוד את חום הגוף ? ומדוע לאחר קיום יחסי מין אני מדממת ? עשיתי את כל הבדיקות לפי הוראת הרופא פאפ , קולוסקופיה , ואולטרסאונדים והכל תקין . המחזור האחרון שלי היה 14.12 וחום הגוף מתאריך ה - 25.12 היה 36.1,36.3,36.3,36.4,36.5,36.4 משמאל לימין ביום שישי האחרון קיימתי יחסים ודיממתי המון לאחר מכן אני ממש בהיסטריה . גם היום לאחר הטלת שתן אני מדממת דימום ורוד בניגובים ואני כבר יוצאת מדעתי מה קורה לי ? עזרו לי תודה רובי
http://doctors.co.il/forums/read.php?f=9&i=172763&t=172763 שאלה דומה, עם תשובות . במידה ועדיין יהיו לך שאלות נסי שוב בפורום