לבנות הפורום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, האם משהי שמעה על פרופ' מייזנר? מה דעתכן עליו? אני רוצה לבצע אצלו את סקירת המערכות המוקדמת תודה
שנעתי עליו רק דברים טובים, הוא מנהל מחלקת האולטרסאונד בבלינסון ונחשב למומחה בתחומו. כמו כן הבנתי שמבחינה אישית הוא לבבי ונעים, ומסביר בצורה טובה את כל הנתונים (שלא כמו רופאים אחרים אנטיפטיים מאוד). החיסרון היחיד שלו, הוא , שהוא בין היקרים בשוק, אבל למיטב הבנתי שווה את זה. אני לא ביצעתי סקירה מוקדמת, אבל כבר קבעתי אצלו תור לסקירה מאוחרת מורחבת בעוד כחודש, והוא נשמע ממש נחמד בטלפון כשהסביר לי על הבדיקה.