אל בנות הפורום - מי יודעת?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עשיתי מי שפיר ביום שני ה24/12 אני משתגעת מרוב מתח מי עשתה מי שפיר ויכולה לספר לי מעט כמו כמה זמן עד התשובה? למה היא עשתה מי שפיר? מתי חולפת הסכנה אחרי מי השפיר? אני פשוט מאוד במתח ולא מתליחה להירגע אודה לכולכן על העזרה
היי קיקי, אני עשיתי מי שפיר, למרות גילי הצעיר מפני שבדיקת החלבון עוברי שלי יצאה 1:350 והיה לי נורא קשה, גם הבדיקה וגם הצפייה לתשובה, אז ניג'זתי להם המון בבית החולים למרות שאמרו לי שרק אחרי 3 שבועות מקבלים תשובה (אבל אני אגלה לך סוד) רופה הנשים שלי סיפר לי כי אחרי 10 ימים כבר יש תוצאות ושאר הימים משמשים לבדיקה חוזרת לבל יקרו טעויות. בכל מקרה, אני מכירה את ההרגשה נסי לחשוב חיובי כל הזמן אבל כל הזמן ואל תתני למחשבות הרעות להשתלט עלייך! ובכן, אחרי 3 שבועות אכן קיבלתי תשובה לביתי אבל לא לפני שהשגתי את הרופאה בטלפון והשגתי כבר את התוצאות לפני המכתב המיוחל. אז הכל היה אצלי בסדר ואני גם מאמינה שאצלך יהיה הכל בסדר, את תראי. אז אני מחזיקה לך אצבעות. רחלי
רחלי תודה רבה