דימום לאחר גרידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי לפני יותר מעשרה ימים הפסקת הריון עקב מות עובר(כבן 12 שבועות) ברחם. עד מתי אמור להמשך דימום? עדיין יש לי דימום בצבע חום. מתי כדאי לפנות לרופא אם לא נפסק הדימום? תודה
הי גל, נראה מדברייך שצבע הדימום הולך ומתבהר- הופך לחום וזה תקין. ההפרשה הדמית הזו עלולה להמשך עוד מספר ימים. אם את מרגישה טוב, אין לך כאבים, הדימום לא מתחזק אלא נחלש ומתבהר לא נראית סיבה לדאגה. בכל חשש, אפילו הקטן ביותר, שמשהו לא בסדר תפני לרופאך. בהצלחה!