מי שפיר - לבנות הפורום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם מישהי עשתה מי שפיר? אם כן מתי קיבלתן תשובות אני בלחץ נוראי עשיתי מי שפיר ביום שני ה24/12/01 ואני מפחדת מהתשובה בנוסף מתי תחלןף הסכנה של הבדיקה אם עברו בינתיים 5 ימים תודה
היי קיקי, אני עשיתי מי שפיר וקיבלתי תוצאות לאחר שלושה שבועות, כמובן שנידנדתי לבית החולים במהלך שלושת השובועת האלו אך ללא הועיל. עדיף פשוט לחכות לתשובה בדואר, ולנסות (עד כמה שרק אפשר) לא להילחץ. שיהיה בהצלחה
תודה שענית לי אבל אם מותר לשאול למה עשית מי שפיר? ואני מקווה שהכול בסדר אני לא מצליחה להירגע אני ממש פוחדת מהתשובה