דופק עוברי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ערב טוב ד"ר גידעוני, אתמול עשיתי לראשונה אולטראסאונד, אתמול היה היום הראשון של שבוע 7 להריון. לשימחתי הרבה ניראו שני שקי הריון ( טיפול בפרגונל) ובהם קוטב עוברי, אך לצערי לא נראה דופק ברור בשני השקים. האם הדבר מעורר דאגה או שבשבוע כזה יתכן ולא אומר שמשהו לא תקין? לפי המלצת הרופא אבצע בדיקה חוזרת בשבוע הבא, אך עקב הריוני הקודם שהסתיים בגרידה עקב חוסר דופק אצל העובר אני נמצאת בלחץ נורא. אודה על תשובה מהירה, הודיה.
כפי שהומלץ לך, עקב מגבלות המכשיר רצוי לחזור על הבדיקה בהפרש 10 ימים