חשיפה לפורמאלדהיד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, במסגרת עבודתי אני נחשפת לפורמאלדהיד (פורמלין) למשך יום שלם בשבוע. האם נשקפת סכנה כלשהיא לעובר? (אני בתחילת ההריון. העבודה בחדר מאוורר) האם ישנה תקנה / חוק או המלצה לגבי משך חשיפה מותר וריכוזים מותרים? תודה.
הי אריאלה, ישנם מרכזים ארציים בבי"ח שונים המתמחים בהרעלות וחשיפה לחומרים כימיים. תפני אליהם- יש בבי"ח: רמב"ם בחיפה, בילינסון בפ"ת ו"הדסה" בי"ם. בהצלחה!
קיים שירות של יעוץ טרטולוגי בדיוק למטרה זו. פרופ' מרלוב בבילינסון וד"ר אור-נוי בהדסה ירושלים. נסי לקבל מהם מידע מדויק יותר