תנועות עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נמצאת בסוף שבוע 22 ומרגישה את תנועות העבור אך יכול להיות שיש יום שאני מרגישה אותו מאוד ולמחרת כלום - האם מצב זה מהווה סיבה לדאגה? ממתי לתנועות י ש משמעות קלינית ואיך יכול להיות מצב שלא מרגישים כלום יום שלם (השיליה פונדמאלית)?
הי תום, לא ציינת האם זהו הריונך הראשון אבל בכל מקרה זו רק תחילתה של תקופה שבה את מרגישה את התנועות. אם בסה"כ את מרגישה (קצת יותר או קצת פחות) תחכי עוד שבוע- שבועיים ואז מן הסתם תרגישי יותר את התנועות.(יש נשים שרק משבוע 24 מתחילות להרגיש). אם את מאוד לחוצה וחוששת- בשביל זה יש רופא ואולטרה סאונד, אבל לדעתי רק הזמן יעשה את שלו. בהצלחה!
תודה