עיניים והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר גדעוני שלום, האם נתקלת בנשים עם בעיות עיניים קשות כמו ניוון רשתית, צמיחת כלי דם חולניים מתחת לרשתית CNV ,שנכנסו להריון וצלחו אותו בשלום, כלומר ללא החמרה או שינוי כלשהו במחלה? האם לדעתך הריון מהווה סיכון גדול במקרה של מחלה מסוג זה ועלול "להעיר" תופעות שכבר נעצרו והתיצבו? בתודה, רעות
לקריאה נוספת והעמקה
שאלתך ענינה אותי מאד וחיפשתי תשובה נאותה עבורך. לצערי איין הסכמה לגבי אופן הטיפול בבעיות עיניים כאלו בהריון, חוסר ההסכמה כולל את רופאי העיניים ורופאי הנשים. מאחר והבעיה העיקרית היא בעיית עיניים אני ממליץ לך לפנות ליעוץ של רופא עיניים