פקק רירי- המשך
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בהמשך לתשובתך, אם משתחרר הפקק אז האשה חשופה לזיהומים, כלומר אסור להמתין מס. ימים (כמו בספר של בר) אלא ללכת למיון? ואם הפקק משתחרר כבר בשמיני? תודה!!
לקריאה נוספת והעמקה
לא אמרתי שבירידת הפקק הרירי האישה חשופה לזיהומים אלא שתפקידו של הפקק להוות חוצץ אשר בין היתר מונע כניסת זיהומים . כפי שציינתי בתשובתי הקודמת איין פרק זמן קבוע בין ירידת הפקק ותחילת הלידה. מה עוד שאיין דרך לוודא שאכן מדובר ב"פקק הרירי" הרי מדובר בדר"כ בהכתמה דמית. בכל מצב של דימום בהריון מומלץ לפנות לבדיקה דחופה