עדיין מנסים... - מנהל הפורום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני משתמשת בערכה לניבוי ביוץ כבר 7 חודשים. מיותר לציין ללא הצלחה. לא בכל חודש מתקבלת תשובה חיובית למרות שהמחזורשלי סדיר פחות או יותר (סביב 30יום) ומצבי הפזיולוגי תקין. בחודשים הראשונים ניסינו כל יום מיום 8 עד יום 15 לפחות פעם ביום. בחודשים האחרונים הורדנו ליום כן יום לא ובכל מקרה אם היתה אינדיקציה חיובית מהערכה אז באותו יום. האם יש עוד מה לעשות לפני שפונים לבדיקות פוריות? האם יש ערכות מדויקות יותר ומדויקות פחות?(אני משתמשת ב ANSWER ו FIRST RESPONSE) האם יש בדיקה רפואית חד משמעית לקביעת מועד הביוץ?
פנו לרופא נשים לבדיקה ויעוץ והפסיקו לבזבז אנרגיה ומשאבים בנסיון לחסוך זאת