לחץ דם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אני בת 48 בגיל המעבר במשך שנתיים וחצי נמנעתי מלקחת הורמונים, והשתמשתי בכל תרופות הטבע האפשריות, בחודש האחרון סבלתי מסחרחורות עד כמעט לעילפון, מה שקרה בזמן שחטפתי גלי חום האדמתי ולחץ הדם שלי עלה מאוד כעבור דקה הוא ירד עד להתקפות קור נוראיות, לפני שבוע נבדקתי והיה לי 89/60 , רופאה המליצה לאכול מלוח ולשתות הרבה, שאלתי היא האם אתם ממליצים על משהוא נוסף/ או יותר ספציפי למלוח או כל דבר אחר, נכון לשבוע זה התחלתי בהורמונים שלא ממש משפעים כרגע ולחץ הדם שלי עדין נמוך, האם יש קשר בין השנים או שמא זו מקריות בלבד, ברצוני לציין שאני מעשנת קופסא וחצי ביום מאוד מודה נאוה
כפי ששמת לב הפורום הנ"ל עוסק בהריון ולידה, נא פני לפורום המתאים