הריון וסטרואידים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לד"ר שלום! אני רוצה להכנס להריון אך , מקבלת מינון סטרואידי תרופתי, פעם בחודש 40 מ"ג למשך 4 ימים. (במניעה נגדITP ׂ) האם יש איזה שהן השפעות שליליות של התרופה על העובר? או שאני צריכה לעשות תקופת ניקיון מהתרופה? ואם כן לכמה זמן? בברכה איריס.
מומלץ לך לפנות למעקב הריון בר סיכון במסגרת הקופה בה את חברה ושם תקבלי הסבר לשאלתך. בקצרה, הטיפול בסטרואידים לא פוגע בעובר באופן ישיר (איננו טרטוגני) אולם שימוש ממושך עלול לגרום לדיכוי אדרנל/גונדות/היפופיזה אצלך וגם אצל העובר