הכפלות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לד"ר גדעוני, האם ערכי בטא חייבים ממש להכפיל עצמם כל יומיים או מספיקה עליה משמעותית בערכים? להלן ערכי הבטא מבדיקות הדם שלי: יום ראשון 16.12 - 1746 ( ווסת אחרונה ב- 14.11 ) יום שלישי 18.12 - 4213 יום ראשון 23.12 - 18930 . האם העליה נחשבת תקינה למרות שאין ממש הכפלה בין תוצאה שניה לשלישית ( כמובן בהתחשב במספר הימים שעברו) ? אודה לך מאד על תשובתך, הודיה.
אלו תוצאות תקינות
רציתי רק להוסיף, שמעל ערך בטא מסויים, הערך אמור להכפיל את עצמו רק כל 72 שעות, ולא כל 48 שעות. הבטא אינה מכפילה את עצמה כל 48 שעות לכל אורך ההריון, אלא מתייצבת בשלב מסויים. הערכים תקינים לחלוטין. מזל טוב!
נטלי, תודה רבה על ההתיחסות, הודיה.