הפסקת התפתחות של עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! רציתי לדעת מה יכול לגרום להפסקת התפתחות של עובר בשבוע החמישי.זו בעיה באשה או בגבר או שאין קשר וזה פגם בעובר?
קשה לדעת, כי בד"כ בודקים את העובר רק אם האישה עברה 3 הפלות רצופות, אבל ידוע ממחקרים כי ברוב המקרים הפלות ו/או הפסקת התפתחות של עובר במהלך השליש הראשון להריון, מעידות על פגם או מום כלשהוא שהיה בעובר, והגוף פולט אותו או מפסיק את ההריון במעין שיטה חכמה של ברירה טבעית.
הפסקה בהתפתחות העובר בשליש הראשון להריון נובעת בדר"כ מבעיה כלשהיא בתהליך החלוקה של החומר הגנטי בהיווצרות העובר. איין זה מחייב שהבעיה קשורה במישהו מבני הזוג
כ 20% מההריונות מסתיימים בהפלה לעיתים גם לפני הידיעה על ההריון,אבל במקרים רבים מאוד הפלה אחת אינה מרמזת על בעיה כלשהי שתהיה בעתיד. בהצלחה בהמשך.