קורס הכנה ללידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אני מאוד מעוניינת ללכת לקורס הכנה ללידה, רציתי לדעת אם מישהי תוכל להביר בקצרה על הקורס, אם זה כדאי, מה עושים שם ואיך אני משכנעת את בעלי שחשוב שיהיה איתי בקורס. תודה מראש רחלי
הי רחלי, מטרת הקורס הנו להכין כמה שיותר את האישה לקראת הלידה , ההורות וכו'.הקורס מתוכנן כך שישנם מספר מפגשים( הכמות תלויה במי שמעביר את הקורס) ובכל מפגש מדברים על נושא אחר- ההריון, הלידה, אנטומיה של האישה, הנקה, זוגיות וכו'. הקורס מומלץ במיוחד לנשים בהריונן הראשון על- מנת שתדענה כמה שיותר על הצפוי להן. כאמור, ידע מפחית חרדה ונותן יותר שליטה לאישה. בד"כ בסיום הקורס יש סיור בחדר לידה . בהצלחה!