הריון ראשון אולי?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, עשיתי 2 בדיקות ביתיות והתוצאה חיובית, הרופאה אמרה לי שיהיו לי בעיות להרות בגלל שחלות פולציסטיות האם זה באמת יכול להיות הריון? ואם כן מה עושים אחרי בדירת הדם? תודה
לבעלות שחלות פוליציסטיות קשה להרות בלי טיפולים, אבל בהחלט לא בלתי אפשרי. אם יצאה תוצאה חיובית בבדיקה ביתי, את בהריון! מזל טוב! אין צורך לבצע גם בדיקת דם, אלא אם את ממש רוצה בכך. יש לקבוע תור לתחילת מעקב אצל רופא נשים בתוך כשבועיים מתאריך המחזור שאיחר. הרופא ודאי יפנה אותך לבדיקות דם ושתן מקיפות של תחילת הריון. אם טרם ביצעתם בדיקות גנטיות מומלץ לעשותן בהקדם, כי לוקח זמן לקבל תשובות. כמו כן אם אינך לוקחת עדיין - מומלץ לקחת מדי יום לפחות 400 מיקרוגרם של חומצה פולית (ניתן לקנות גלולות חומצה פולית ללא מרדם רופא) או מולטיויטמין לנשים הרות הכולל בתוכו גם חומצה פולית. מאחלת לך הריון קל ובריא!