ערכי בטא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר גדעוני, אחזור על שאלתי מה- 17.12 , שאלה שלא נענתה. ווסת אחרונה ב- 14.11 . טופלתי בפרגונל+ כוריגון+ שתי הזרעות ב- 28.11 וב- 29.11 . בטא מיום ראשון ( 16.12 ) - 1746 בטא מיום שלישי- 4213 . שאלותי: 1. האם יש צורך לבצע בדיקת בטא נוספת ומתי? 2. האם ערכים אלה תקינים בהתייחס לתאריכים הנ"ל? 3. האם ערכים אלו יכולים להעיד על כך שיש יותר מעובר אחד? תודה מראש, הודיה.
אם תסתכלי במכתבך הקודם תראי שמצורפת אליו תשובה. לפי ערכי ה- BHCG שציינת מדובר בהריון שמתפתח באופן תקין. התשובה למס' העוברים תתקבל בבדיקת אולטרסאונד (מומלץ שבוע 8-10 ).