הפרשות וגרד בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום , אני נמצאת בשבוע 21 , ומזה שבועיים אני סובלת מגרד איום במפשעה ויש לי הפרשות בצבע צהוב . האם זה פטריה ? והאם זה יכול להזיק לעובר ? מה עושים ? תודה .
אפילו אם זה לא עלול להזיק לעובר - למה לך לסבול? יש טיפולים מצויינים לפטריות, שבטוחים לחלוטין לשימוש בהריון (למשל אגיסטן). לידיעתך, לנשים הרות רבות יש התפרצויות של פטריות בנרתיק, בשל ערעור האיזון ההורמונלי בנרתיק. ממליצה לך לגשת לרופא שלך עוד היום ולקבל מרשם לטיפול בפטריה.