זקוקה לעצה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מנסה להכנס להריון כבר 5 חודשים. עד עכשיו המחזור היה פחות או יותר סדיר (כל 30-35 יום). כרגע המחזור מאחר לי כבר בשבועיים וידוע לי מבדיקת דם שערכתי היום שאינני בהריון. מה כדאי לעשות?
היי מור, לדעתי כדאי ואף רצוי אחרי שבועיים איחור לגשת לרופא הנשים, אלא אם ידועה לך איזושהי בעיה, דעי לך שגם המתח והצפייה יכולים לגרום לאיחור אבל למה לקחת סיכון גשי לרופא הנשים שלך או לפחות צרי עימו קשר אין יותר בטוח מזה. בהצלחה
לפנות לבדיקת רופא כולל בדיקת אולטרסאונד לעובי הרירית