שפעת בתחילת ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שמי ורד, בהריון בשבוע ה 10. חולה מזה שבוע וחצי. ניגשתי לרופא והוא נתן לי אנטיביוטיקה האם לקחת? בנוסף האם ניתן לקחת ויטמינים כגון אכיניצאה, פרופוליס להגנה מפני הדבקות חוזרת? תודה ורד
הי ורד, במצב כזה תמיד עדיף לקחת אנטביוטיקה מאשר להסתכן ולהסתבך מהמחלה המקורית. יש אנטיביוטיקות שהן בטוחות יותר בהריון ולכן תשאלי את רופאך לגבי זה. בהצלחה ותרגישי טוב!
נכון
ורד ראשית, תהיי בריאה. הערה קטנה. אני חליתי בתחילת הריוני הקודם, חשבתי שמדובר בשפעת, והסתבר שנדבקתי ב CMV, וירוס שעלול לפגוע בעובר. כדאי לבדוק.