מחזור לאחר לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ילדתי ( ניתוח קיסרי) לפני כשלושה וחצי חודשים. זהו הריוני השני ואני בת 32.5 . קבלתי מחזור לאחר עשרה שבועות ( הנקתי כ-5 שבועות) , ומחזור זה נמשך מספר שעות והיה דליל ביותר מבחינת הדימום. מחזור נוסף קבלתי לאחר שלושה וחצי שבועות ו"הספור" חזר ( דליל ונמשך חצי יממה). יצויין כי קודם לכן היה לי מחזור סדיר ( מדי ארבעה שבועות) עם דימום שנמשך בין שלושה לארבעה ימים. מה יכולה להיות הסיבה לכך והאם עלי לעבור בדיקות כל שהן כדי לברר האם אני מבייצת "כרגיל" ?
הי מיכל, לאחר לידה יש שיבושים בביוץ ובהופעת הוסת. מה שאת מתארת נראה תקין ואם את לא לחוצה בקשר לביוץ שלך הרי שרק הזמן יעשה את שלו. בהצלחה!
השאלה האחרונה היא גם התשובה, ככל הנראה המחזורים שלך כעת הם עדיין ללא ביוץ. סבלנות וגם זה יסתדר.