בטן נפוחה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר גדעוני, הוסת האחרון שלי היה ב 24 לנובמבר(סיימתי עם הגלולות במטרה להרות)- אם אני בהריון הרי שאני בשבוע 3+יומיים.מזה כארבעה ימים הבטן שלי נפוחה- לא מדובר בגזים או בעצירות. האם זה מרמז על הריון או שזה בגלל הפסקת הגלולות ויש שינויים בגופי? תודה מראש!
הריון מזוהה בדר"כ לאחר שיש איחור בקבלת הווסת (שבוע 4+). גלולות למניעת הריון מונעות ביוץ, עם הפסקת הגלולות סביר להניח שבייצת ולכן את חשה את התחושות הללו. איין בזה עדיין הוכחה להריון