כבר שמנה ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בסה"כ חודש שלישי ( שבוע 9 ) וכבר צפוף לי במכנסיים ????? הייתכן ? או אולי אני פשוט חייבת לשם לב יותר ?
לי יצאה בטנונת "על אמת" רק בשבוע ה-16 בערך, אבל נפיחות היתה ממש מההתחלה ונאלתי להיפרד ממכנסיים הדוקים מדי די מהר... יתכן שבשבוע שלך אפילו. יכול להיות שמתחילים להצטבר נוזלים וכל מני כאלה באיזור, אפילו שהרחם עוד קטן. אצל כל אחת זה אחרת, את יודעת.
שירה , תודה על התגובה. האמת היא שבתור אחת שתמיד נאבקת עם 10 ק""ג מיותרים , אני מאוד רגישה לכל שינוי בגוף והבטן שהיא דווקא החלק הסביר אצלי , קיבלה מימדים מפחידים.. בל מקרה נרשמתי היום לבריכה ו... מתכוונת לעשות מאמץ להראות סביר . תודה