קנדידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
Tני מבקשת לעזור לי. יש לי פטריות בנרתיק. פעמים בחודש לפחות. השתמשתי באגיםטן, ניסטין... מה לא!!!! הכל סתם. זה מקיל על הסבל שלי ליום-יומים - אחר כך הכל חוזר. הרופא המטופל שלי אומר, שפטריות - הן כמו כאבי ראש. Tני צריכה להשתמש בתרופות נגד קנדידה ?כל פעם כשאני מרגישה את הגירוד,כש כאב לי לבצע יחסי מין ולהתפנות. אבל אי-אפשר להיות כך! יש לי עוד שאלה אחת. האם אורל סקס עלול לגרום לפטריות בנרתיק? בכבוד רב, מילה.
את מתארת פטריה "עקשנית" לכן הטיפול צריך להיות ממושך יותר. אל תסתפקי בתשובה של" פטריה כמו כאבי ראש" , קיים טיפול שכזה. מין אורלי לכשעצמו איננו גורם לפטריה בנרתיק