שחלה פוליצסטית?!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בעלי ואני מנסים להיכנס להיריון. רופא הנשים שלח אותי לבדיקות דם. בדיקת הטסטסטורון היתה 3, כשהמקסימום אצל נשים הוא 2.6. כששאלתי אותו - אמר, זה בסדר, אין מה לדאוג. אני כמובן המשכתי לדאוג ומשיחה עם 2 רופאים אחרים נאמר לי שאכן - יש מה לדאוג. (ד"א - המחזור שלי לא סדיר). התקשרתי לרופאה החדשה שלי וגם היא אמרה לי - אין מה לדאוג. מה עושים?!
ראשית על סמך בדיקה אחת לא קובעים אבחנה בדר"כ. למה הכותרת הינה שחלה פוליציסטית ?. תחזרי על הבדיקה כצעד ראשון ביום 3-5 לווסת .