הריון לאחר שימוש בגלולות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 24, ומשתמשת בגלולות כשבע שנים. אני ובעלי רוצים להיכנס להריון. כמה זמן הפסקה צריך לעשות בכדי לנקות את הגוף מהורמונים לפני שנכנסים להריון ? האם חודש אחד מספיק? מהן ההשלכות במידה והגוף לא התנקה מההורמונים מספיק? תודה מקרב לב.
שבי יקרה , מניסיון אני נקלטתי מיד עם סיום החפיסה וקבלת המחזור הראשון לאחריה אני יודעת שיש רופאים הממליצים לחכות כשלושה מחזורים ויש שממליצים לחכות אחד התייעצי עם רופא הנשים שלך בהצלחה
למיכל ל. תודה רבה על התייחסותך המהירה. באיזה חודש את נמצאת ?