מתי כדאי להיכנס להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני סטודנטית שנה ד' (שנה אחרונה), בת 24 וחצי, במכללת זינמן שבמכון וינגייט. אני מורה למחול, ורוקדת בעצמי במגמת מחול וקורסים שונים במחול. אני נשואה מעל לשנתיים. אנחנו רוצים ילד ומשתוקקים לכך מאוד. ההתלבטות היא לגבי הזמן. אנו רוצים עכשיו אבל לא יודעים אם אוכל להמשיך לרקוד בעודי בהריון, אם אוכל להמשיך בקורסים למחול ואוכל לגמור את התואר ללא בעיות, אם אוכל להופיע במאי יחד אם המגמה שלי וכדומה... ברצוני לדעת האם אכן אוכל להמשיך לרקוד כרגיל והריון לא יפגע ביכולתי הפיזית, וכן שהריקוד והמאמץ לא יגרמו לבעיות אצל העובר. תודה מקרב לב על העזרה.
ד"ר היקר אשמח לקבל ממך תגובה על שאלתי : > אני סטודנטית שנה ד' (שנה אחרונה), בת 24 וחצי, במכללת זינמן > שבמכון וינגייט. אני מורה למחול, ורוקדת בעצמי במגמת מחול וקורסים > שונים במחול. אני נשואה מעל לשנתיים. אנחנו רוצים ילד ומשתוקקים > לכך מאוד. ההתלבטות היא לגבי הזמן. אנו רוצים עכשיו אבל לא יודעים > אם אוכל להמשיך לרקוד בעודי בהריון, אם אוכל להמשיך בקורסים למחול > ואוכל לגמור את התואר ללא בעיות, אם אוכל להופיע במאי יחד אם > המגמה שלי וכדומה... > > ברצוני לדעת האם אכן אוכל להמשיך לרקוד כרגיל והריון לא יפגע > ביכולתי הפיזית, וכן שהריקוד והמאמץ לא יגרמו לבעיות אצל העובר. > > תודה מקרב לב על העזרה. שבי