ברזל ולחץ דם בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לד"ר שלום, אני בת 30, הריון ראשון שבוע שמיני. תוצאת ההמוגלובין בבדיקת הדם שבצעתי שלשום הינה: 10.40 לחץ הדם שנבדק ע"י האחוח הינו 80/60. האם כדאי להתחיל כבר מעכשיו לקחת כדורי ברזל? מה ניתן לעשות לגבי לחץ הדם שנאמר לי שהוא קצת נמוך?
ראשית לגבי ההמוגלובין , הערך שציינת נמוך ולמרות שאת רק בשבוע 8 הייתי ממליץ לך להתחיל בטיפול בתכשירי ברזל שכן בשליש השני ערכי ההמוגלובין עוד ילכו וירדו. לגבי הל"ד, לפני שמתחילים "לעשות ענין" הייתי חוזר מס' פעמים על הבדיקה.