טכניקת השאיבה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מהי טכניקת השאיבה , במקרה של הפסקת הריון מה סכנותיה במה היא כרוכה ומה יעילותה ומדוע להעדיף אותה על פני גרידה (אם בכלל)
במידה ואתה מתענין בפעולה של שאיבה בלבד (ללא שימוש בהרחבת צוואר ובמגרדת ) כי אז מדובר בפעולה המבוצעת בדר"כ כאשר יש שק הריון ולא נצפה עדיין קוטב עוברי (בדר"כ עד שבוע 5 ). ללא הרדמה וללא הרחבה של הצוואר מחדירים לרחם צינורית מיוחדת ומבצעים פעולה שאיבה (הסבר פשטני ככל שניתן). הפעולה עלולה להכשל טכנית בשל צוואר שלא מאפשר החדרת הצינורית או בשל כאבים. הסכנה העיקרית הינה השארות שק ההריון ברחם .