פעילות רחמית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 26, נמצאת בשמירת הריון בשל פעילות רחמית. פעמיים בשבוע אני מבצעת מוניטור. פעם הרופאה שלי רואה פעילות מוגברת (צירים) ופעם לא. הבעיה היא שאני לא מרגישה כלל, כאשר הם מופיעים במוניטור, החשש שלי הוא מה קורה כאשר אני לא מחוברת בבית ויש צירים ואני אפילו לא יודעת.
לקריאה נוספת והעמקה
המדד האוביקטיבי המומלץ במצב כזה הינו "אורך צוואר " בבדיקת על-קול ובדיקה PV . במידה והצוואר לא מקוצר הן בבדיקת אולטרסאונד והן בבדיקה לידנית את יכולה להפחית את החרדה.
יכול להיות מצב של התקצרות הצואר ופתיחה בשבוע שבו אני נמצאת, ללא כאבים? (למרות שהמוניטור מראה צירים קלים).