שלשולים בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר אני נמצאת כרגע בשבוע ה-35 להריוני במשך יומיים שלמים אני סובלת משילשולים (לא הייתי אומרת תכופים אולי פעמיים עד 3 פעמים ביום). התייעצתי עם רופא הנשים שלי והוא אמר לי לא לקחת כלום רק לשתות הרבה ואם זה ימשך ללכת דחוף לבי"ח. יש לי בת קטנה בת 1.9 שסבלה לפני שבוע משילשולים ואני טיפלתי בה האים היא הדביקה אותי? ואם יש תרופה לעצור את השילשולים ? תודה מראש יוכי
סביר להניח שמדובר בשילשולים על רקע זיהום ויראלי ש "רכשת" אותו מבתך. עלייך לנהוג בדיוק כפי שהמליץ לך הרופא המטפל, להקפיד על שתיה מרובה ולהמתין בסבלנות עד " חלוף זעם". במידה ואינך משתלטת על השילשולים פני לבדיקה לגבי מצב ה "הידרציה" שלך ולפי הצורך קבלת עירוי. רפואה שלמה